Компанія Redragon Україна надає своїм клієнтам гарантію на геймерську периферію, якісне сервісне обслуговування, можливість повернення або обміну товару на певних умовах.
Сервісні центри компанії:
- м. Київ, ТОВ "ВП" Промислові системи", вул. Кирилівська 40-А, (044) 2386600, service@skyline.com.ua
- м. Суми, ЧПКФ "СЕРВІСЦЕНТР", вул. Петропавлівська, 86/1, тел. (0542) 660300, e-mail: electronics.scelf@gmail.com
- м. Одеса, СЦ Інтех, вул. Успенська, 101, тел. (048) 7774527, e-mail: service62@inteh.ua
- м. Хмельницький, Технопростір, вул. Прибузька, 4, тел. (0382) 709609, e-mail: tprostirservice@gmail.com
- м. Житомир, СЦ "Тандем-сервіс", вул. Львівська, тел. (0412) 471568, e-mail: servicetandemzt@gmail.com
- м. Харьків, ФЛП Мохна В.В., вул. Благовіщенська, 13/15, тел. (057) 7191775, e-mail: anna_s@ukrvim.com.ua
- м. Львів, Ноутбук Центр, вул. Сахарова 58а/55, тел. (032) 2320560, e-mail: maxfedorak.nc@gmail.com
- м. Тернопіль, СЦ ПРІОРИТЕТ, пр. Бендери, 33, тел. (0352) 425533, e-mail: vm@ascprior.com
- м. Львів, СЦ ПРІОРИТЕТ, вул. Яцкова, 25, тел. (032) 2403676, e-mail: vm@ascprior.com
- м. Хмельницький, СЦ ПРІОРИТЕТ, вул. Молодіжна, 7, тел. (0342) 540020, e-mail: vm@ascprior.com
- м. Луцьк, СЦ "РЕМ-сервіс", вул. Київський майдан, 7, тел. (0332) 720088, e-mail: remservis.com.ua@gmail.com
При покупці техніки ви отримуєте гарантійний талон, з даними про обмін або ремонт товару в певний термін. Техніка геймерської периферії Redragon комплектується гарантійним талоном при покупці, тому рекомендуємо його зберегти.
Гарантійний термін товару починає діяти з моменту передачі виробу споживачу. Кожний товар має свій термін гарантії. Ця інформація вказана на упаковці:
- Для навушників, мишок і клавіатури гарантійний термін становить 18 місяців.
- Для геймпадів - 12 місяців.
Перевіряйте, чи коректно заповнений гарантійний талон під час покупки товару.