Кошик: 0 товар(ів)
Особистий кабінет

периферія
для
геймерів

Сервіс

Компанія Redragon Україна надає своїм клієнтам гарантію на геймерську периферію, якісне сервісне обслуговування, можливість повернення або обміну товару на певних умовах.


Сервісні центри компанії


При покупці техніки ви отримуєте гарантійний талон, з даними про обмін або ремонт товару в певний термін. Техніка геймерської периферії Redragon комплектується гарантійним талоном при покупці, тому рекомендуємо його зберегти.


Гарантійний термін товару починає діяти з моменту передачі виробу споживачу. Кожний товар має свій термін гарантії. Ця інформація вказана на упаковці:                                                                   


  • Для навушників, мишок і клавіатури гарантійний термін становить 18 місяців.
  • Для геймпадів - 12 місяців.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        


Адреси сервісних центрів:                                                             


м. Київ, ТОВ "ВП" Промислові системи", вул. Кирилівська 40-А, (044) 2386600 (вн. 701), service@skyline.com.ua

м. Суми, ЧПКФ "СЕРВІСЦЕНТР", вул. Петропавлівська, 86/1, тел. (0542) 660300, e-mail: elf@scelf.sumy.ua

м. Одеса, СЦ Інтех, вул. Успенська, 101, тел. (048) 7774527, e-mail: antonova.inna@gmail.com 

м. Хмельницький, Технопростір, вул. Прибузька, 4, тел. (0382) 709609, e-mail: tprostirservice@gmail.com

м. Житомир, СЦ "Тандем-сервіс", вул. Львівська, тел. (0412) 471568, e-mail: servicetandemzt@gmail.com

м. Сєвєродонецьк, ПП «СДРТ», вул. Курчатова, 19б, тел. (050) 4700710, e-mail: service@srt.lg.ua

м. Харьків, ФЛП Мохна В.В., вул. Благовіщенська, 13/15, тел. (057) 7191775, e-mail: zborshik@ukrvim.com.ua

м. Львів, Ноутбук Центр, вул. Сахарова 58а/55,  тел. (032) 2320560, e-mail: maxfedorak.nc@gmail.com

м. Кропивницький, Ноутбук Центр, вул. Соборна, 1, тел. (0522) 271527, e-mail: maxfedorak.nc@gmail.com

м. Миколаїв, СЦ "Аладдін", вул.Чкалова, 33, тел. (0512) 478348, e-mail: scaladdin@ukr.net

м. Тернопіль, СЦ ПРІОРИТЕТ, пр. Бендери, 33,  тел. (0352) 425533, e-mail: vm@ascprior.com

м. Львів, СЦ ПРІОРИТЕТ, вул. Яцкова, 25, тел. (032) 2403676, e-mail: vm@ascprior.com

м. Хмельницький, СЦ ПРІОРИТЕТ, вул. Молодіжна, 7, тел. (0342) 540020, e-mail: vm@ascprior.com

м. Одеса, 2С, вул.Фонтанська дорога, 12/10, тел. (048) 7773770, e-mail: son@2c.net.ua

м. Луцьк, СЦ "РЕМ-сервіс", вул. Київський майдан, 7, тел. (0332) 720088, e-mail: remservis.com.ua@gmail.com                                                                                                                                                                      

Як обміняти товар?                      

Електронні девайси, гаджети, цифрова техніка підлягають поверненню або обміну в разі несправності з вини компанії Redragon. Ви можете обміняти товар за умови експлуатації виробу без порушень правил експлуатації, без механічних пошкоджень і слідів розкриття. Обмін техніки на аналогічну відбувається в разі несправності виробу з вини виробника (заводу-виготовлювача) протягом гарантійного терміну.


Підставою для обміну товару є правильно оформлений і повністю заповнений гарантійний талон у момент продажу. У ньому обов'язково повинні бути такі дані:


  • модель;
  • серійний номер;
  • дата продажу;
  • назва і штамп організації;
  • документ, який підтверджує факт придбання товару (касовий або товарний чек).


Виріб повинен бути в повній комплектації виробника, як при покупці, без механічних пошкоджень.                                                                                                                                          


Як повернути товар?                                                                                                                                      


Згідно з українським законодавством, повернення товару в належній якості можливий протягом 14 днів після його придбання. Після закінчення цього терміну товар можна повернути тільки по гарантії.


Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає в продажу, покупець має право:


  • купити інший товар з асортименту магазина (з перерахунком вартості);
  • обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару в продаж;
  • повернути виріб і отримати назад гроші в розмірі вартості повернутої продукції.


При поверненні у двотижневий термін електронних девайсів, гаджетів і цифрової техніки через наявність скарг на роботу, кошти покупцю не повертаються, а продукція відправляється на експертизу в сервісний центр для встановлення причин виникнення дефекту. Клієнт повинен отримати акт прийняття на сервісне обслуговування.


Таким чином, у разі несправності товару в 14-денний період і протягом усього терміну гарантії, продавець має право наполягати на обов'язковому проведенні експертизи, щоб довести провину виробника. Якщо висновок сервісного центру підтвердить, що товар має брак, здійснюється його ремонт (по гарантії), заміна або повна компенсація суми неякісної покупки.